divendres, 15 de maig del 2015

Llegir / escoltar el passat

Tornant al tema de la llista de mesos interminable en alguns dels blogs dels altres... (que admiro com a testimoni d’un passat productiu en el què “s’ha creat”),

...què poques vegades clico en algun mes del passat en els blogs aliens!

Suposo que també hi deu haver pocs lectors que cliquen en els posts del passat del meu, de blog...

Ja m’enteneu on vull anar a parar... Tots emetem, emetem, emetem... i d’això en queda un rastre, una llista interminable de mesos, com a testimoni que “hem creat”... Però pocs s’ho llegeixen un cop l’actualitat ja ha passat; l’internet i els blocs són cosa d’immendiatesa, de rabiós present, de l’ara mateix; del post de demà. Pocs escoltem (o escolten). O només escolten, sense carregar al món amb més “creació”.


Però en fi, només expressar-se també és una higiene... Encara que un cop ja forma part del passat interessi a pocs; ja interessa a molt pocs quan el peix és acabat de treure de l’aigua...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Per això soc partidari d’omplir els (meus) posts amb enllaços a posts anteriors, és una manera de reeivindicar el (meu) passat

Clarissa ha dit...

Jo no estic gaire a favor de l'hipertext, trobo que mareja una mica, però això d'enllaçar-se els propis posts em sembla una bona idea, així es veu com estan relacionats. Ara, no sé fins a quin punt la gent clica o no clica en aquestes coses...