dissabte, 9 de gener del 2010

The Doors

Us en recordeu que vaig dir que durant una època de la meva vida m’havia interessat l’efecte de les drogues en la ment humana, malgrat que mai m’havia drogat? La raó és una de les característiques de la meva malaltia mental. Us en recordeu que vaig dir que el tema ja no m’estirava gaire i que no sabia si llegir Yonqui i Confesiones de un inglés comedor de opio que havia comprat per il·lustrar-me quan el tema encara m’interessava? Doncs bé, al final he descobert que aquests no són els llibres. El llibre que jo buscava és un altre. El llibre amb les respostes que buscava és La puertas de la percepción. Cielo e infierno, d’Aldous Huxley. Aquest és el llibre que, segons em sembla sense haver-lo llegit, explica el que a mi m’interessava llegir sobre aquest tema. No les drogues com a vici i compulsió, com als altres llibres, sinó les drogues (drogues diferents) com camins per altres coses, com a camí per percebre coses. Tot i que no descarto tampoc el vici i la compulsió. Però mentre que els altres llibres els escrivien simples addictes, aquest llibre l’escriu algú que no està considerat un drogadicte, sinó un savi. Sense haver-lo llegit, tampoc sé si aquesta idea que m’he fet és l’encertada, però fequis que intentaré llegir-lo per saber-ho. L'apunto a la llista.

1 comentari:

La hurmiga ha dit...

Hippy, que ets una hippy!!!