dilluns, 3 d’agost del 2015

La història del perfil al meu blog

Potser us hagueu preguntat alguna vegada perquè jo no tinc un perfil meu a l’índex del meu blog... (Ni li he tingut mai).

Una vegada algú va definir el meu blog dient que cada post era un perfil... Això em va agradar i em va encendre la bombeta...

...i em va fer adonar que no m’havia plantejat això del perfil perquè la meva vida no pot ser esquematitzada en un perfil... i crec que la de ningú...


La idea és que tot allò interessant que podria explicar al perfil es vagi deduint a mesura que escric posts... El conjunt dels posts seran, el dia de demà l’autèntic perfil. Aquesta seria la intenció, com a mínim: no necessitar un perfil que em descrigui perquè ja sigui l’escriptura mateixa la que parli de mi... 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Però es pràctic per si nou arriba al blog i no té temps per llegir-s'ho tot. Per això jo vaig crear la pàgina d'about del meu blog, m'agrada pensar que alguna vegada ha estat llegida :P

Clarissa ha dit...

Tens raó, Pons. Però, encara que tinguis raó tu, jo m'estimo més fer-ho a la meva manera. Si algú no té gaire temps de llegir...no sé pas què hi fa la meva pàgina...