divendres, 18 de juliol del 2014

Idees passades de moda

... l’antiga (i romàntica) idea roja que els anuncis comercials són dolents...

... que renten el cervell...

... s’està perdent això... la visió crítica de les propagandes...

... se’n poden fer càrrec els joves?

* * *

... que no cal comprar una cosa només perquè en sentis propaganda o perquè tothom ho tingui?

* * *

Els grans encara recorden les èpoques en les què no s’imposava l’eterna insatisfacció com a estat natural, l’època en què amb poca coseta estaven contents...

* * *

...ara, en canvi, si no tens allò anunciat sembla que et manqui quelcom important, que si no ho tens t’hagis de morir de ràbia...

...que és una cosa absurda...

(Un món on el consumidor està eternament impacient, insatisfet, ansiós i avorrit...)

* * *

... l’antiga (i romàntica) idea roja que els anuncis comercials són dolents...

... l’eterna insatisfacció és el preu a pagar pel “benestar” capitalista? (Ho poso entre cometes per la crisi...)

...?

* * *

(moltes persones només han assolit una visió crítica del “sistema” amb la crisi; quan les coses anaven... ningú es plantejava res...)


1 comentari:

Elfreelang ha dit...

si perdem el sentit critic ja hem begut oli