... l’antiga (i
romàntica) idea roja que els anuncis comercials són dolents...
... que renten el
cervell...
... s’està perdent
això... la visió crítica de les propagandes...
... se’n poden fer
càrrec els joves?
* * *
... que no cal
comprar una cosa només perquè en sentis propaganda o perquè tothom ho tingui?
* * *
Els grans encara
recorden les èpoques en les què no s’imposava l’eterna insatisfacció com a
estat natural, l’època en què amb poca coseta estaven contents...
* * *
...ara, en canvi,
si no tens allò anunciat sembla que et manqui quelcom important, que si no ho
tens t’hagis de morir de ràbia...
...que és una cosa
absurda...
(Un món on el
consumidor està eternament impacient, insatisfet, ansiós i avorrit...)
* * *
... l’antiga (i
romàntica) idea roja que els anuncis comercials són dolents...
... l’eterna
insatisfacció és el preu a pagar pel “benestar” capitalista? (Ho poso entre
cometes per la crisi...)
...?
* * *
(moltes persones
només han assolit una visió crítica del “sistema” amb la crisi; quan les coses
anaven... ningú es plantejava res...)
1 comentari:
si perdem el sentit critic ja hem begut oli
Publica un comentari a l'entrada