dissabte, 7 de gener del 2012

Puntualització puntualitzable

Ahir vaig dir que hi va haver una època de la meva vida en que no em sentia digna de ser estimada per un home perquè estava grassa.

Sento que tinc lectors masculins a qui hauria d’explicar bé aquest concepte.

Quan dic que no em sentia digna de ser estimada vull dir exactament això, estimada, no “coberta” (com un mascle cobreix una femella); malgrat estar grassa, sempre he sabut que era tan bona com qualsevol altra femella perquè un home es desfogui amb mi i em deixi, els homes no deixen res per verd a l’hora de “tapar forat”, ni tan sols a les grasses.

Quan dic que no em sentia digna de ser estimada perquè estava grassa em refereixo a sentir-me digna que un home m’escoltés, em respectés i volgués anar a llocs amb mi; no vull dir que no em senti digna de ser “coberta”. Perquè un home “tapi forat” i passi a una altra cosa qualsevol femella serveix, fins i tot una grassa.

* * *

Al llarg de la meva vida, malgrat estar grassoneta, he trobat molts voluntaris per intentar “cobrir-me”; molt pocs per escoltar-me i compartir el meu món. Encara que que un home m’escolti no vol dir que m’acabi ficant al llit amb ell, el que tinc clar és que no em vull ficar al llit amb un home que no hagi dedicat molt temps a escoltar-me, amb un interès real en el que dic, i no només amb un interès posat en “cobrir-me” i en “tapar forat”.

(Ostres, sento una altra dona, algú amb experiència, que diu: “doncs et quedaràs sola, nena...”)

Serà possible?

2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Pel que escolto i el que sé és força complicat trobar homes com els que busques però estic convençuda que existeixen....

Clarissa ha dit...

No costa res ser optimista...