diumenge, 6 de novembre del 2011

Objectant de la propaganda electoral

Pel que es veu ara estem en campanya electoral i durant quinze dies faran anuncis de propaganda electoral a tota canya per la ràdio... Em faig un ferm propòsit: arribar al dia que s’acabin aquest anuncis sense haver-ne escoltat cap. Vosaltres creieu que una persona que té tot el dia la ràdio posada com jo pot aconseguir una cosa així? (El tema de les eleccions no m’interessa gens ni mica. Però no perquè les eleccions siguin a Espanya i no vulgui saber res d’Espanya –el tema de l’independentisme em sembla només una altra gran pastanaga de porex-pan per generar divisió i frustració-, sinó perquè crec que la nostra democràcia és un xarlotada –tant la catalana com l’espanyola- i crec que els nostres polítics no manen absolutament res, només fan el paper. Passo.)

Si aconsegueixo passar els quinze dies sense sentir res de la campanya electoral a la ràdio, m'auto-obsequiaré amb una gustosa piruleta!