diumenge, 3 de juliol del 2011

Política editorial

Una vegada vaig llegir que un lector de blogs literaris estàndar pot assimilar com a molt 25 posts al mes d'un mateix blocaire. I, a més, que siguin curts! Això és el que he procurat fer des d’aleshores, publicar com a molt 25 posts als mes (cosa que vol dir gairebé un cada dia; només un cada vegada i no tots els dies). Però m’adono que darrerament els posts que necessito publicar ja no em caben en aquesta xifra...

Aquesta és la raó, també, per la que les meves categories tenen com a molt 25 posts, perquè si algú es vol llegir una categoria tota sencera no es trobi que hi ha 2000 posts en la mateixa categoria i no els pugui abarcar tots d’una sola llegida. O sigui que les categories tenen 25 posts perquè, si algú vol llegir per categories, ho pugui fer pausadament. Em sembla que agrupant els posts en grups petits hi ha més possibilitats que els abarqui algú interessat en llegir-los tots, i fins i tot algú interessat en llegir-ne només uns quants...

L’organització de la informació en el meu blog està pensada per facilitar-ne la lectura. El problema sorgeix quan sóc jo mateixa qui se salta les seves pròpies normes, que tinc precisament per facilitar el seguiment del blog, i començo a publicar posts desforadament...

O sigui que m’estic contenint.