dilluns, 14 de març del 2011

Aniversari escripturaire

Si no recordo malament i les dates no em ballen, la temporada 1989-1990 vaig acabar l’educació primària (els que llavors s’anomenava EGB), i la temporada 1990-1991 vaig començar a fer primer de BUP a l’institut. Aquell any vaig començar a dur un diari, el meu famós quadern (famós només a la meva vida, evidentment). Així que aquesta temporada 2010-2011 fa vint anys que escric pel meu compte (abans només havia fet redaccions escolars). Vint anys!

5 comentaris:

lolita lagarto ha dit...

ara que fa vint anys, ara que encara tens força i no tens l'ànima morta i et sents bullir la sang..
per molts vint anys més i més...:)

Clarissa ha dit...

gràcies Lolita!

miquel ha dit...

Vint anys!
Una xifra ben respectable.
Per molts anys!

jaka ha dit...

Felicitats marxosa!!!
Una abraçada,

Clarissa ha dit...

gràcies a vosaltres també!