dimecres, 23 de juny del 2010

Somni amb impressora

Avui he somniat que passava per davant d’una llibreria on hi havia un dependent molt simpàtic i ple de llibres com els que m’agraden a mi. Sovint somnio que remeno entre llibres, sobretot quan fa temps que no me n’he comprat cap. Però... al somni, he passat de llarg. He caminat un tros i he rebut un missatge al mòbil que deia: “default error”. “Default error” per passar de llarg d’una llibreria? Llavors, havia d’imprimir el missatge, i els problemes que he tingut per acoplar el mòbil a una impressora! Problemes per imprimir “default error”? Al final he tret el paper de la impressora i era paper continuu d’aquell que durava cinc pàgines. Em podia haver fet una camiseta de paper amb el paper que m’ha sortit, i de la meva talla! Però el missatge quedava clar: “default error”. Per passar de llarg quan aquesta era la meva intenció i el que sentia que havia de fer! Default error. Quan s’està com una xota es somnien aquestes coses...

1 comentari:

Elfreelang ha dit...

No creguis...jo també dec estar com una xota perquè he somiat de vegades coses molt estrambòtiques...el teu somni però jo el trobo un somni molt modern....default error...