dimecres, 23 de juny de 2010

Somni amb impressora

Avui he somniat que passava per davant d’una llibreria on hi havia un dependent molt simpàtic i ple de llibres com els que m’agraden a mi. Sovint somnio que remeno entre llibres, sobretot quan fa temps que no me n’he comprat cap. Però... al somni, he passat de llarg. He caminat un tros i he rebut un missatge al mòbil que deia: “default error”. “Default error” per passar de llarg d’una llibreria? Llavors, havia d’imprimir el missatge, i els problemes que he tingut per acoplar el mòbil a una impressora! Problemes per imprimir “default error”? Al final he tret el paper de la impressora i era paper continuu d’aquell que durava cinc pàgines. Em podia haver fet una camiseta de paper amb el paper que m’ha sortit, i de la meva talla! Però el missatge quedava clar: “default error”. Per passar de llarg quan aquesta era la meva intenció i el que sentia que havia de fer! Default error. Quan s’està com una xota es somnien aquestes coses...

1 comentari:

Elvira FR ha dit...

No creguis...jo també dec estar com una xota perquè he somiat de vegades coses molt estrambòtiques...el teu somni però jo el trobo un somni molt modern....default error...