dijous, 5 de novembre del 2015

Els cursets d’escriptura, en abstracte

Escolto per la ràdio la propaganda d’un curs d’escriptura creativa. No és ben bé un anunci, sinó que aquesta propaganda està inserida dins un programa cultural d’entrevistes, com un esdeveniment cultural d’interès més.

A mi no m’estranya que hi hagi qui vulgui aprendre a escriure, perquè escriure mola, encara que no sigui per publicar en llibre, sinó només per ordenar records, vivències i papers personals.

Jo he fet uns quants cursets d’aquests, un presencial, un per correspondència, i un parell per internet, ja fa anys, quan encara no existien els blogs. Vaig aprendre molt del tipus de cosa escrita que pot fer que una classe d’escriptura t’escolti i reaccioni, i em van servir molt per veure, presencialment i per escrit, les reaccions dels altres, si allò interessava o no, què escoltava la gent.

Algun dia potser explicaré alguna anècdota del meu pas per aquests cursos, sobretot del presencial (ja fa anys), però ara m’agradaria parlar una mica d’aquests cursets en abstracte.


(pàgina 1 de 3)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

els recomanes doncs?

Clarissa ha dit...

et contesto això quan hagi publicat tots els post!