dilluns, 14 de setembre del 2015

Més teories

L’escriptura sí que la faig tota jo, amb les meves pròpies mans, encara que amb una mica d’ajuda, molt estimable, de la inspiració...

Això de la inspiració és molt seu...  es fa present més si s’escriu més... això s’anomena “la inspiració de l’escriptori”. La inspiració, si et troba escrivint, fa que se t’acudeixin més coses per escriure...

La inspiració encén la bombeta, com una pedra foguera proporciona la idea sobre la què escriure, però no n’hi ha prou amb tenir la idea, cal plasmar-la, i, a decidir l’ordre de les frases, aquí és on entro jo (em sembla).

* * *


Això d’escriure és una activitat una mica bohèmia... no t’ho pots plantejar com una feina d’oficina de vuit hores. Però asseguda a l’escriptori hi has de ser.

1 comentari:

Clarissa ha dit...

Tinc problemes amb la connexió a internet. Tornaré així que pugui.