dimecres, 7 de gener del 2015

Besllums de futur

La meva biblioteca em serveix, sobretot, per somniar: somniar que m’he llegit tots aquests llibres, i que gràcies a això m’he convertit en una gran escriptora...

En realitat, de llibres llegits només n’hi ha la meitat...

I, respecte a això de ser escriptora... En fi, encara escric, que és més del què em pensava que podria dir sobre mi mateixa fa deu anys... (Tot i que sempre he escrit, i sempre he estat convençuda que escriuria, hi ha hagut – encara hi ha- moments de desànim).

Ara, tot allò de ser novel·lista per “arrasar amb tot”, ho tinc ben encallat. Potser necessitaré una mica més de temps... Tampoc hi ha cap pressa... Els quaranta, “l’edat” per antonomàsia pels escriptors, comencen a besllumar-se a l’horitzó... I, em pregunto... hi ha “pla b”? Doncs no, no hi ha “pla b”... I, recargolins!, no vull pas que n’hi hagi, de “pla b”!