dimecres, 19 de març del 2014

Pensant...

M’estic plantejant tornar a publicar el blog...

Una de les coses que més em pesa en el platet del “NO” és la possibilitat a què t’aboca el blog d’escriure coses de les que després te’n penedeixes, que potser fan mal a algú... M’ha passat més d’un cop. Sap molt greu.

Visc més tranquil·la sense aquest sobresalts emocionals, sense aquestes punxades a l’ànima quan t’adones que allò no ho hauries d’haver publicat... (Potser sí escrit, però... publicat...).

Doncs això, estic sospesant si la satisfacció de publicar el blog val prou la pena considerant els disgustos que conjecturo que em farà passar...


3 comentaris:

Elfreelang ha dit...

sospesa bé i torna......au va....tens lectores i lectors esperant llegir-te

Clarissa ha dit...

Gràcies Elvira, t'ho agraeixo. Tornaré.

De totes maneres, si escric (publico) és per mi mateixa. M'agrada teneir lectors i lectores com vosaltres, però s'ha d'escriure per una mateixa, com vaig aprendre en un curset d'escriptura creativa. Escriure pensant massa en els altres, o escriure per els altres, tard o d'hora genera malentesos i complicacions, i passa això precisament, que es fa mal.

Elfreelang ha dit...

tens raó jo també escric per mi ....només volia dir-te, ja ho saps, que hi ha gent que ens agrada llegir-te ....