dilluns, 24 de setembre del 2012

Precipici de vidre esquerdat

Me’n recordo que l’any 1993 van estrenar Jurassic Park.

A la pel·lícula hi havia una escena en que els protagonistes estaven penjats d’un precipici dins un cotxe, amb només un vidre que s’esquerdava sota els seus peus entre ells i el fons del penya segat.

Aquell dia, en arribar a casa, vaig escriure al quadern: la meva vida és com un vidre que s’esquerda sota els meus peus. Sense adonar-me’n a nivell conscient, havia començat l’autosabotatge. A partir de llavors tot el que he m’ha passat ha estat fadat per aquella goma imaginaria que m’enreda els peus de que parlava al començament del blog, quan encara no m’havia adonat del que passava.

Normalment faig les coses molt ben fetes. I us puc ben assegurar que l’autosabotatge l’he fet a consciència, tot i no fer-lo a nivell conscient. Tant, que no sé quan podré considerar que ja n’hi ha prou. L’hàbit és com una vella camisa plena de descosits però que ens resistim a llençar, perquè ens fa d’escut i és molt còmoda. És com un pilot automàtic.

Potser ja començaria a ser hora de renovar el vestuari i agafar les regnes per un altre camí, un camí sense precipici sota els peus.