divendres, 29 de juny del 2012

De teves a meves

Fa anys, vaig fer un post on criticava que un famós motorista que s’havia quedat paralític hagués fet un llibre basant el seu relat dient que quedar-se paralític era el millor que li havia passat a la vida, quan jo creia que dient això s’enganyava a sí mateix; no vaig ser gaire comprensiva.

L’altre dia vaig escriure un post amb una idea de virtut similar per la meva acció de tirar-me al tren. No vaig dir que això era el millor que m’havia passat, però gairebé; vaig parlar de la part positiva, com si allò hagués estat una cosa bona.

Només voldria dir que tirar-se al tren és una cosa horrorosa, que no aconsello a ningú, i que cada cop que em fa mal l’esquena me’n recordo i me’n penedeixo. Aquest mal d’esquena no marxarà mai. Vaig ser una estúpida. Potser al cap d’un temps em vaig despertar i adonar de coses, però potser m’hauria acabat despertant igualment en fer-me gran.

Vaig arribar a dir que no comptava les seqüeles de l’accident entre els pitjors dels meus mals. Potser sí que tinc mals pitjors, -sobretot mals psíquics-, però no vull anar pel món dient que tirar-me al tren és el millor que m’ha passat, em semblaria una imbecil·litat, encara que no renegui de la part positiva que amb el temps hi he acabat veient... quin remei!