dissabte, 16 d’abril del 2011

Cor dividit

M’agradaria escriure alguna cosa sobre els partits del segle, però ja fa temps em vaig adonar que el que s’escriu sobre futbol, si bé té un interès punxant quan s’escriu, després es llegeix al cap d’uns dies i ja no transmet cap mena d’emoció.

Ja sabeu que tinc flaca per en Guardiola, però, encara que vulgui que sempre perdi el madrid, també em cau molt bé en Mourinho, trobo que es va ser molt injust amb ell quan era aquí i m’agradaria que li anessin bé aquest partits, més que res per obligar a empassar-se les seves paraules difamadores a tota aquesta pesta de periodistes esportius... que seran els primers d’apedregar injustament a en Guardiola si aquest perd...

L’únic que espero és que amb tantes emocions i tants partits dels segle no ens acabi agafant una atac de cor a tots plegats...

Ara, jo a l’hora del partit del segle em fa l’efecte que estaré dormint el son del justos... o com a mínim estaré pesant figues... si el fessin a les cinc de la tarda m’aniria més bé. Jo em llevo molt aviat i a cap hora tinc son, o sigui que normalment me’n vaig a dormir molt aviat, i sempre que fan els partits a aquesta hora m’hi adormo.

O sigui que no tinc el cor dividit entre en Guardiola i en Mourinho, tinc el cor dividit entre seguir els meus horaris habituals o quedar-me desperta a fruir de l’espectacle... radiofònic. Enfrontaments barça-madrid: l’èpica d’una emoció. Però, no podrien fer els partits a una altra hora?