dilluns, 28 de març del 2011

Definicions

definició de familiar/amic – persona que et manipula.

definició de veí/veïna – persona que et critica.

definició de company/a de classe/feina – persona que es riu de tu.

definició de rotllo/ligue – persona que explica el que heu fet a tothom.

definició de psiquiatra/metge – persona que està convençuda que la teva facilitat per expressar-te per escrit és una part més de la teva tara.

definició de lector/lectora – persona que només microexisteix a internet, però no en cap llibre teu.


...continuo?

4 comentaris:

La hurmiga ha dit...

O sigui que jo "microexisteixo"? Sentir això és el que em faltava pel duro! Em sembla que em declararé jo mateix/a "persona non grata" en aquest blog!

Clarissa ha dit...

Hormiga, no t'enfadis. Amb això només vull dir que tinc molt pocs lectors/es. Molt selectes, això sí.

lolita lagarto ha dit...

microexistirem i lluitarem per la macroexistència...

Clarissa ha dit...

Lolita: m'estimo més tenir uns pocs lectors/es una mica sensibles que una gran massa lectora que no tingui criteri.