dimarts, 19 d’octubre del 2010

Jugar a casetes

Sabíeu que l’usuari tipus del joc de la granja del llibre de cares és una dona soltera de 34 anys? Just el que sóc. Es a dir, que si fos “normal” ara seria al llibre de cares jugant al joc de la granja aquest (que no em puc imaginar com deu ser), i m’estarien venent un seguit de productes gràcies a les dades que han recopilat sobre mi observant els meus moviments en aquest joc (cosa que no em puc imaginar com funciona). O sigui que les noies del món de la meva edat que encara no s'ha reproduït estan entretingudes fent això... De vegades m’ha sabut greu que m’ho diguessin, però no sabeu com me n’alegro en moments com aquest de ser una friki... que no fa coses “normals per la seva edat” com ser al llibre de cares i jugar al joc de la granja...