divendres, 8 d’octubre del 2010

Acusació d’avorrida

Hi ha qui se’m queixa que parli tant de poesia: diu que sóc més avorrida que les calces de randa d’una besàvia... Diu que hauria de parlar de sexe, drogues i rock’n’roll, tot i que sembla que el rock’n’roll ja no escandalitza a ningú... Bueno, estic llegint molt sobre aquest temes, de debò que sí... potser d’aquí a un temps estaré més preparada per parlar-ne... de totes maneres no prometo res... i de moment continuaré amb els meus temes avorridots de sempre... que és el que a mi m’interessa i m’agrada. Què voleu... també hi ha qui menja escarbats (o els mira per la tele) i no per això diem que són raros... I es que per la tele, darrerament, (jo ho sé per la revista) surten uns escarbats amb una capacitat per engreixar la boleta de merda i llençar-se-la els uns als altres que entenc que la gent s’ho miri abans que llegir poesia perquè és realment interesantíssim... Un espectacle així és el que val i no una cosa avorridota com el meu blog...

3 comentaris:

lolita lagarto ha dit...

home.. com vols comparar.. les boletes de merda dels escarbats apugen la líbido que déu n'hi do! haw haw

escoltar begenades també és una part de la vida..

Elfreelang ha dit...

Molt agut! això de les calces de randa d'una besàvia és genial! vivim en món on hi ha més gent encara de les que ens pensem que frueixen amb això dels escarbats...mals temps per la lírica!

La hurmiga ha dit...

menys "llegir molt sobre el tema" i més pràcticar, sobretot lo primer!