dimarts, 21 de setembre del 2010

Prevenint apagades futures

Segons vaig llegir en algun lloc, a les comarques de gironines consumim o aviat consumirem més energia de la que pot proporcionar la xarxa, una xarxa que a més és de mala qualitat. Això vol dir que aviat hi haurà apagades de llum. Una de les coses més importants que em proporciona l’electricitat és la possibilitat de tenir la radio sempre engegada. Si se’n va la llum, em preocupa pensar com portaré el silenci. La meva radio, apart de amb electricitat, pot anar amb piles. O sigui que vaig decidir fer una inversió i comprar-me sis piles de butifarró, d’aquelles gruixudes, per si se’n comença a anar la llum. Hi ha qui es va riure de mi: “penses esperar la fi del món armada amb sis piles de butifarró?”. Doncs sí. Jo ja tinc les meves sis piles, la llum pot marxar quan vulgui, que jo estic preparada per tot el que necessito...