dimecres, 21 de juliol del 2010

Carta oberta a uns despistats

Estimadíssima claca lectora: fins fa pocs dies no m’havia assabentat que la paraula “ràdio”, en català, s’escriu amb accent. Però, aviam, no resulta que molts de vosaltres teniu el nivell CH i jo que sé de català? No resulta que molts sou professors de català? Què passa, que em llegiu en diagonal? Esteu suspesos com a correctors crítico-ortogràfics i preparadors físico-psíquics d’aquest blog, he dit! Ja sé que esperar que algú em corregeixi les faltes gratis es tenir molta barra, però... com em podeu deixar fer el ridícul d’aquesta manera? Demanaré el divorci! Tan garrafals com aquesta no me les hauríeu de deixar fer. Amb les vegades que faig servir la paraula ràdio! Més d’un es deu estar divertint a base de bé amb la meva ortografia. No, no m’aviseu pas! Evieu-m’ho pel microones! Amb les vegades que he arribat a fer servir aquesta paraula!

1 comentari:

Elfreelang ha dit...

Demano perdó....no et divorcis...si us plau...