diumenge, 19 de desembre del 2010

Ja no estem de moda

Sóc conscient que això dels blogs ja no té tanta requesta com va tenir el segon any que jo el feia. Llavors els blogs es van posar de moda com ara està de moda el llibre de cares. Quan es va posar de moda jo ja feia gairebé un any que el tenia. Llavors rebia molt més comentaris, i els posts antics també tenien comentaris, cosa que des que va deixar d’estar de moda no passa, els comentaris van molt més escassos, i es redueixen al darrer post. Vaja, em sembla que la raó és aquesta, que ja no estan de moda i que ja no hi ha tanta gent involucrada. Durant ben bé un parell o tres d’anys als blogs hi ha haver tota la gent que, a més de llegir i escriure, es volia relacionar. Ara, tots els que es volen relacionar són al llibre de cares, i els que els agradava això dels blogs pel fet de compartir informació però no acabaven de veure clar això d’escriure ara són al twitter. Podríem dir que als blogs ens hi hem quedat els que volem llegir i escriure, que tampoc priva que poguem fer les altres coses, però per les altres coses els blogs ja no estan de moda.

A mi el món dels blogs encara em serveix per estar informada de les coses que m’interessen, com un mitjà de comunicació més, i encara que no estigui de moda està ple de vida i dinamisme, i segueixo alguns blogs precisament perquè sé que els seus autors seleccionen per mi informació que ben segur m’interessarà. Altres blogs els segueixo perquè m’agrada llegir-los.

Me n’alegro molt que els blogs ja no estiguin de moda, que s’hagi apagat la “fresa”. I també me n’alegro que, passada la foguerada, hagin sobreviscut i encara sigui possible tenir un blog.

1 comentari:

Elfreelang ha dit...

Jo també me n'alegro Clarissa! de fet estic en contra del llibre de cares ( es fa servir més que res per tafanejar no pas per escriure)